Informationsmøder for iværksættere
– en vigtig investering inden du går i gang!
Vores informationsmøder tager kun 2 timers tid, men det kan blive de vigtigste timer i dit nye liv som selvstændig. Møderne er målrettet dig, som har en tanke om at starte egen virksomhed – eller som måske allerede har taget det første skridt som iværksætter.
På mødet får du værdifuld information og værktøjer omkring alle de ting man skal tænke på, når man skal drive sin egen virksomhed. Meget er godt at vide, før man går i gang, andet er uundværligt i opstartsprocessen.
Du får en introduktion til de muligheder for rådgivning og hjælp, der findes for iværksættere i Billund Kommune.
Målet med mødet er, at du føler dig klar og godt klædt på til at tage springet ud i livet som selvstændig, og at du samtidig undgår nogle af de mest almindelige fejltagelser, der spænder ben for nye iværksættere.
Informationsmødet er helt GRATIS og uforpligtende.
Tag endelig fat i os hvis du vil vide mere!
6915 2176 | info@billunderhverv.dk
Marie har lederstokken i foreningen og sætter retningen i samarbejde med bestyrelsen og er i dagligdagen tæt på både foreningens drift og udvikling.
Hun er udførende på udvikling af foreningens strategiske indsatser og prioriterer dialogen og netværket med medlemmer og andre ’legekammerater’, som vil være med til at sikre vækst og udvikling i Billund kommune.
Marie er erfaren i bl.a. organisations- og forretningsudvikling, forandringsledelse, salg og strategisk kommunikation samt netværksudvikling og facilitering.
Du bliver A-medlem med stemmeret, hvis din virksomhed ligger i Billund Kommune.
Du bliver B-medlem uden stemmeret, hvis din virksomhed ligger uden for Billund Kommune, men du får samme muligheder for eksponering og deltagelse i netværksaktiviteter og arrangementer.
Er du i tvivl om, om et medlemsskab af Billund Erhverv er noget for dig? Kom med som gæst til et af vores kommende arrangementer og bedøm selv.
Kontakt os på info@billunderhverv.dk, så kan du komme med som gæst til et valgfrit arrangement hvis der er plads.